امکانات پایه پرتال ترنج

  • امکان تولید بی‌نهایت زیر پورتال جدید
  • امکان ساخت فرم به صورت پویا
  • گزارش ساز پویا
  • امکان توسعه نرم افزار از طریق SDK
  • امکان تغییر تم سایت از طریق Upload صفحه HTML
  • امکان تغییر تم سایت به صورت پویا
  • امکان تعریف دسته‌ها و گروه‌های کاربری
  • اعمال دسترسی گروه‌های کاربری به ماژول‌ها

نرم افزار Help Desk  شما را در پیاده سازی  فرآیند های صحیح در جهت رسیدگی به موقع و با کیفیت به درخواست ها و رویداد ها یاری می رساند و مدیران واحد فناوری اطلاعات در سازمانها به آسانی و در هر لحظه می توانند وضعیت و کیفیت رسیدگی به درخواست ها و رویداد ها را مشاهده کرده و از ارائه خدمات سطح بالا به کاربران و مشتریان اطمینان حاصل کنند.

در این نرم افزار امکان تعریف فضاها و تجهیزات آن ها و رزرو فضاها توسط کاربران در بازه های زمانی مشخص و تعریف مدیران جهت مدیریت بر درخواست های ارسال شده جهت رزرو فضا ها می باشد.

در این نرم افزار امکان تعریف تجهیزات و رزرو تجهیزات توسط کاربران در بازه های زمانی مشخص و مدیریت بر درخواست های ارسال شده جهت رزرو می باشد.

این نرم افزارکلیه امکانان مورد نیاز سازمانها جهت ارتباط با مخاطبان خود از طریق  پیام کوتاه اینترنتی را فراهم می نماید.

امکانات پایه پرتال ترنج

  • امکان تولید بی‌نهایت زیر پورتال جدید
  • امکان ساخت فرم به صورت پویا
  • گزارش ساز پویا
  • امکان توسعه نرم افزار از طریق SDK
  • امکان تغییر تم سایت از طریق Upload صفحه HTML
  • امکان تغییر تم سایت به صورت پویا
  • امکان تعریف دسته‌ها و گروه‌های کاربری
  • اعمال دسترسی گروه‌های کاربری به ماژول‌ها

تهران - بزرگراه آیت‌الله اشرفی اصفهانی، بلوارسیمون بولیوار، خیابان شهید فکوری، کوچه گل سرخ، پلاک ۴، طبقه ۲، واحد ۳

شماره‌های تماس  :

۴۴۸۳۱۸۴۸-۴۹ ۴۴۸۴۰۹۱۹

info@yip.ir